Редизайн упаковок лікарських засобів та дієтичних добавок

Фармацевтична компанія Астрафарм з 2018 року запустила оновлення дизайну упаковок лікарських засобів та дієтичних добавок.

Редизайн  упаковок започаткований з метою впізнаваності бренду Астрафарм.  Логотип Астрафарм виготовленний з дотримання усім вимог колористики та створює цілісний образ.  Редизайн «освіжає» продукт та допомагає виділити його не тільки серед аналогічних товарів конкурентів, а й всередині внутрішньої лінійки. Таким чином, Астрафарм  підтримує лояльність постійних клієнтів та заохочує нових .

Для зручності споживачів розроблена зручна і зрозуміла піктограма  за формою випуску, щоб при першому погляді на упаковку був зрозумілий її вміст – таблетки, капсули, саше. Яскравий логотип  Астрафарм зображений на оновлених лікарських засобах, що проходить крізь всю упаковку та засвідчує бренд.

Національний виробник лікарських засобів Астрафарм не зупиняється на досягнутих цілях та прагне розвиватися на міжнародних фармацевтичних ринках. Нова філософія бізнесу та стратегічні цілі компанії знайшли своє відображення у візуальній концепції.

Астрафарм – Мистецтво допомагати людям!

 

Поділитися:

Обмеження на отримання інформації

Ви потрапляєте до спеціалізованого видання, що є частиною сайту ПрАТ «Фармацевтична фірма Астрафарм» і призначене для медичних установ та лікарів (надалі – дипломованих медичних спеціалістів) і містить професійну спеціалізовану інформацію про лікарські засоби, в тому числі і про рецептурні препарати, зокрема про їхню назву, характеристику, способи застосування, лікувальні властивості, можливу побічну дію, можливі протипоказання та іншу професійну спеціалізовану інформацію.

Інформація про лікарські засоби, в тому числі і про рецептурні препарати ПрАТ «Фармацевтична фірма Астрафарм», призначена виключно для ознайомлення і не є керівництвом для самостійної діагностики чи лікування.

Ви підтверджуєте, що є дипломованим медичним спеціалістом і ознайомились з даним обмеженням щодо отримання інформації?