Компанія Астрафарм поставила амбітну мету ввійти у топ-10 фармацевтичних компаній-виробників України до 2025 року
Цьогоріч на початку вересня у Буковелі (Івано-Франківська область) відбулася стратегічна сесія управлінців компанії Астрафарм.
У межах 2-денної роботи співробітники провідних відділів компанії крок за кроком розробляли «Стратегію розвитку-2025» під керівництвом генерального директора Астрафарм Павла Лукашевича.
Головним завданням було розібрати всі нюанси комплементарності роботи підприємства і знайти спосіб оперативної трансформації компанії, аби увійти в топ-10 фармацевтичних компаній-виробників України до 2025 року.
Під час сесії прогресивна команда однодумців змогла:
- визначити реперні точки комплементарності;
- провести попередній аналіз існуючих проблем та «вузьких місць» компанії;
- визначити точки росту на фармацевтичному ринку України у перспективі наступних 4-х років;
- виокремити пріоритетні напрямки діяльності;
- розробити «План досягнення-2025» щодо намічених завдань і цілі.
Важко переоцінити актуальність питань, які розглядалися на стратегічній сесії, адже фокусуючись на безперервному вдосконаленні виробничих процесів і підвищенні професійних знань співробітників усіх рівнів, компанія сприяє покращенню якості предиктивної та медичної допомоги для українців.
Окрім активної роботи над «Планом досягнення-2025», дружня команда Астрафарм успішно здійснила сходження на найвищу точку України – гору Говерлу (2 061 м). Підйом був нелегким, але командна взаємодія, підтримка колег і впевненість у власних силах допомогли кожному з учасників сходження, насамперед тим, хто долав гірське випробування вперше, досягти омріяної вершини.
Завдяки проведенню стратегічної сесії усі управлінці зробили свій вагомий внесок у розроблення «Стратегії розвитку-2025», і ми пишаємося, що маємо згуртований колектив, де кожен усвідомлює власну відповідальність за прогнозований успіх компанії.
Активний уїк-енд до українських Карпат доводить, що Астрафарм − це команда професіоналів, яка готова підкорити будь-яку вершину!
Поділитися: